Hamas-terroristen vertellen tijdens verhoor koelbloedig over verkrachting Israëlische vrouw

23 mei 2024 Telegraaf

Een vader en zoon – beiden Hamas-terroristen – vertellen tijdens een verhoor in Israël dat zij allebei én tevens hun neef achter elkaar een Israëlische vrouw in kibboets Nir Oz hebben verkracht en later vermoord tijdens de gruwelijkheden van 7 oktober.

Hamas-terroristen vertellen tijdens verhoor koelbloedig over verkrachting Israëlische vrouw

Gedurende het verhoor, waarin hij met handboeien om voor een Israëlische vlag zit, vertelt de vader over zijn wandaden. Hij stelt dat zij in de kibboets een “schreeuwende en huilende” vrouw van rond de 30 aantroffen. Ze hielden haar onder schot en dwongen haar om zich uit te kleden, zodat ze haar vervolgens konden verkrachten. “Ik heb gedaan wat ik heb gedaan, ik heb haar verkracht”, aldus de vader.

De vader zei niet te weten wat er vervolgens met de vrouw is gebeurd, maar zijn 18-jarige zoon gaf in zijn eigen verhoor duidelijkheid: “Mijn vader verkrachtte haar, toen deed ik het en toen deed mijn neef het en toen gingen we weg, maar mijn vader vermoordde de vrouw nadat we klaar waren met haar te verkrachten,” zei hij in zijn eigen verhoor.

Auteur: In het Nieuws

“In het Nieuws” plaatst, om niet, korte samenvattingen van nieuws en berichten van andere media over uiteenlopende onderwerpen -zonder enige verantwoordelijkheid voor de inhoud daarvan - zoals: politie, justitie, rechterlijke macht, corruptie, machtsmisbruik, misleiding, uitbuiting, mensenhandel, orgaanhandel, witwassen, fraude, kartelvorming, terrorisme, internetcriminaliteit, spionage, privacy schending, klokkenluiders, medische ontwikkelingen en waarschuwingen, economie, financiële instellingen, technologie, milieu, woningcorporaties, woningmarkt, rommelhypotheken, derivaten, thuiszorg en gezondheidszorg.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.